Blog

jak sprzedawać więcej

Jak sprzedawać więcej – zasady Sandlera

Zasady Sandlera pomogą ci odpowiedzieć jak sprzedawać więcej. W tym wpisie ostatnia już porcja zasad Davida Sandlera. Szczególnie interesujące jest zwrócenie uwagi na pułapki, które czyhają na ... sprzedawców odnoszących sukcesy. Dziwne? Wcale nie. Kiedy już wiesz jak sprzedawać więcej, włożyłeś mnóstwu pracy w nawiązanie kontaktów z klientami, wypracowałeś odpowiednie taktyki sprzedażowe i zaczynasz odnosić sukcesy, to możesz popaść w stan zadowolenia, który uśpi Twoją czujność. Możesz uznać, że przyszedł czas nagrody. Uwierzyć, że nic nie zagraża Twoim interesom i nazbyt spokojnie spojrzeć w przyszłość. Zapoznaj się z zasadami Sandlera od nr 41 do 49 i dowiedz się na czym polega to zagrożenie oraz w jaki sposób się zabezpieczyć przed ryzykiem pogorszenia wyników sprzedaży w przyszłości. Naucz się jak sprzedawać więcej nie tylko dzisiaj, ale również jutro i pojutrze. Sprawdź jak sprzedawać więcej zawsze, bez względu na koniunkturę.Wracam do koncepcji analizy transakcyjnej, opisanej [...]

jak sprzedawać żeby klienci chcieli kupować

Jak sprzedawać, żeby klienci chcieli kupować od nas?

Jak sprzedawać żeby klienci chcieli kupować od nas? Za nami już 35 zasad Davida Sandlera. Powoli zbliżamy się do końca prezentacji niekonwencjonalnych taktyk sprzedażowych. Niektóre z nich są zgoła odkrywcze, inne kontrowersyjne, a jeszcze inne wydają się być zupełnym zaprzeczeniem tradycyjnych zasad, jakimi kieruje się większość sprzedawców. Do Ciebie należy decyzja, czy zasady te wprowadzisz w życie czy nie. Czy spróbujesz jedną lub dwie sprawdzić w swoich kontaktach sprzedażowych. A może zupełnie zmienisz z czasem podejście do sprzedaży i właśnie zasady Sandlera staną się nowym kanonem reguł postępowania z potencjalnymi oraz obecnymi klientami.Zastanawiasz się jak sprzedawać żeby klienci chcieli  kupować od Ciebie, a nie od konkurencji. Jakie sposoby, techniki i strategie sprzedaży wprowadzić w swojej firmie, żeby klienci z ochotą wracali do Ciebie, ponawiali i powiększali kolejne zamówienia. Zostać guru sprzedaży i zostawić konkurencję w tyle. To marzenie każdego sprzedawcy. Może właśnie znalazłeś [...]

niekonwencjonalne techniki sprzedaży

Niekonwencjonalne techniki sprzedaży

Niekonwencjonalne techniki sprzedaży - ciąg dalszy zasad Davida Sandlera, od 31 do 35. Istnieje wiele strategii sprzedażowych, które można określić jako niekonwencjonalne techniki sprzedaży. Jedną z nich jest taka modyfikacja czynności, których nie znosisz robić, żeby stały się one rodzajem zabawy. Przykładowo, nie cierpisz wykonywać "zimnych telefonów". A kto lubi je wykonywać? Spróbuj w ten sposób: poproś kogoś, żeby przysłuchiwał się Twojej rozmowie i notował swoje spostrzeżenia. Niech powie Ci, co jego zdaniem robisz dobrze, a co źle. Co należy zmienić lub poprawić, żeby kolejna rozmowa była bardziej profesjonalna, skuteczna i przy okazji przyjemniejsza. Następnie zamieńcie się rolami - Ty robisz notatki z uwagami, a druga osoba prowadzi rozmowę telefoniczną. Taka prosta zmiana, która zmienia charakter pracy i sprawia, że to, czego nie znosisz robić, staje się znośne, a może nawet przyjemne.Tego typu zmian możesz dokonywać dla każdej czynności sprzedażowej, która jest dla [...]

jak sprzedawać dużo więcej

Jak sprzedawać dużo więcej niż konkurencja?

Kolejna porcja zasad Davida Sandlera, od numeru 26 do numeru 30. Jak sprzedawać dużo więcej niż konkurencja? Zapoznaj się z zasadami Sandlera i zastosuj je w praktyce.Kiedy już poznasz zasady Sandlera i zaczniesz je skutecznie stosować, to zyskasz przewagę nad konkurentami. Zakładam, że Twoja konkurencja stosuje tradycyjne metody sprzedaży. Twoi klienci również w znakomitej większości znają tylko tradycyjny sposób sprzedaży. Nagle pojawiasz się Ty, sprzedajesz inaczej i wprowadzasz w życie nietuzinkowe metody oraz strategie, które są pewnego rodzaju zaskoczeniem dla kupujących. Nie chodzi tylko o to, że się wyróżniasz, nie chodzi o "sztukę dla sztuki". Chodzi o to, że zaskakujesz pozytywnie, wzbudzasz ciekawość, lepiej odpowiadasz na zgłaszane przez klientów potrzeby, dostarczasz im dokładnie to, czego oczekują, a nie to, co akurat masz na zbyciu. Nie wystarczy przeczytać książkę o zasadach Sandlera, nie wystarczy obejrzeć film, który prezentuje te zasady, nie wystarczą też kursy i szkolenia. To [...]

sprzedawać inaczej

Sprzedawać inaczej, czyli jak się wyróżnić

Jeżeli sprzedajesz w taki sam sposób jak inni, to może czas pomyśleć o zmianie? W tym wpisie kolejna seria zasad Davida Sandlera. W poprzednich postach przeanalizowałem zasady od nr 1 do nr 20. W tym, przedstawiam Ci kolejne 5 zasad Sandlera. Jak sprzedawać więcej? Zacznij sprzedawać inaczej. Jak to zrobić? Przede wszystkim musisz się wyróżnić w całym tłumie sprzedających, z których zdecydowana większość stosuje te same triki, strategie i "oklepane" hasła reklamowe. Jeśli uda Ci się zaskoczyć klienta, to zyskasz przewagę nad konkurencją. Twój klient ma doskonale wypracowane metody "obrony" przed sprzedawcami, ale kiedy wydobędziesz ze swojego arsenału nową broń, wówczas nie będzie miał już tak łatwo. A jeżeli jeszcze zaintrygujesz kupującego, wciągniesz go w swoją grę i umiejętnie poprowadzisz proces sprzedaży, zadając właściwe pytania, to możesz zostać liderem w swojej branży. Mam nadzieję, że zasady Sandlera pomogą Ci wznieść się na [...]

jak więcej sprzedawać

Jak więcej sprzedawać – sprawdzone strategie sprzedaży

Zadajesz sobie pytanie jak więcej sprzedawać? W tym wpisie kolejne wskazówki mistrza Davida Sandlera. W poprzednich postach przeanalizowałem zasady od nr 1 do nr 15. Teraz kolejne 5 zasad Sandlera. Co rzuca się w oczy po przeczytaniu tych pierwszych piętnastu zasad sprzedaży? Podejście do zagadnienia w nowatorski sposób, zupełnie inny od tych strategii sprzedaży, które są znane większości z nas.Rosną wyzwania stojące przed sprzedawcami. Nie wystarczy mieć dobry produkt i umieć nieźle sprzedawać. W dzisiejszym świecie najlepsi sprzedawcy muszą dodatkowo czymś zaskoczyć klienta. Jak sprzedawać skutecznie? Jak sprzedawać więcej i więcej? Zaciekawić, zaintrygować, wzniecić zainteresowanie i sprawić, że sprzedaż będzie rodzajem przygody. Zasady Sandlera są doskonałą odpowiedzią na takie zapotrzebowanie. Jaki jest główny cel kontaktowania się z potencjalnymi klientami? Zbudowanie relacji? Wzbudzenie zainteresowania Twoim produktem? Edukowanie prospekta? Wszystkie wymienione czynności są ważne w procesie sprzedaży, ale nie są i nie powinny [...]

Strona 3 z 8
1 2 3 4 5 8

Wolność finansowa? Proszę zapisz się!

autoresponder system powered by FreshMail